Vår kasse drives av Qliro og vi henviser deg derfor til å kontakte dem for å få svar på hvorfor du ikke kan kjøpe mot faktura. Du kan nå de på telefonnummer: 800 69 300 eller på e-post: kundeservice@qliro.com.
;Du kan kontakte Qliro på qliro.com/nb-no/kundeservice.
Du kan også ringe Qliro på telefonnummer: 800 69 300 eller på mail til kundeservice@qliro.com. Har du Qliros App kan du se din historikk der.
;Vi kan kansellere en ordre så lenge den ikke har blitt sendt fra vårt lager, dette skjer som oftest innen 24 timer.
Ta gjerne kontakt med oss da på info@youty.no.
;Dersom du har valgt å betale med faktura kan vi endre din ordre så lenge den ikke er sendt fra oss, dette skjer som oftest innen 24 timer fra ordren er lagt.
Vi kan fjerne produkter fra din orde, men dersom du ønsker å legge til et produkt må du legge inn en ny bestilling.
;Har du betalt via Qliro får du en refusjon innen 3-5 hverdager. Om det gjelder en kansellering hvor du allerede har betalt, så merk at beløpet kun ligger inne som en reservasjon så beløpet vil da bli bokført på kontoen din etter 1-2 virkedager.
Har du en ubetalt faktura kommer denne til å bli kansellert/oppdatert automatisk.
;Fakturaen sendes fra Qliro til den e-postadressen du oppgav ved bestilling. Sjekk gjerne gjennom søppelposten så den ikke har lagt seg der. Har du ikke fått din faktura kan du kontakte Qliro via deres hjemmeside her, via deres App eller kontakt Qliro på 800 69 300.
;Skulle din faktura ikke stemme så er du velkommen til å kontakte oss på
info@youty.no. Ha gjerne ditt ordrenummer i nærheten.
;